det avgör.

onsdag.
och jag har supporten på jobbet.
det går lite siiiisådäääär men jag jobbar på.
de tär svårt men alltid kul att lära sig.

hemma på lunch nu.
som alla andra gånger när jag skriver mitt på dagen.
ska strax springa tillbaka för att jobba ca 45 min innan jag ska till tandläkaren.
lite halvnervös eftersom jag inte varit där sen jag började snusa.
men det positiva är att idag tar jag bort den allra sista delen av tandställningen.
den släppte för ca 2 veckor sen så nu är det dags att den åker av helt.
ska bli ganska skönt faktiskt :)

ikväll ska jag laga soffan, diska och fortsätta jobba med koreografier.
ja, kommer bli en lugn och skön kväll. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0