det fanns en tid för länge sen, när mitt hjärta var av sten

tisdag.
det känns som fredag.
det är aldrig bra när huvudet ligger ett steg före.

förövrigt har det varit en bra dag på jobbet.
rapporterna är HELT klara. iallfall dom fasta.
har två extra kvar och en hel hög med AGI innan reseräkningsperioden drar igång.

hemma nu och städat undan lite i köket.
ska fortsätta alldeles strax, efter att jag har bytt om.
ska åka till dansskolan om ca 45 min och ska gå en sväng med dammsugarn innan.
klockan 20.00 stänger jag av helt och ska bara dansa.
1,5 timme av rent dansande från start till slut.
över ett halvår sen jag var med på en hel tisdagsträning.
men nu är det ändring på det, IKVÄLL KÖR JAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0