getting dressed up

TJOHEJ.
glad tjej som skriver.
det har varit en effektiv och sprallig dag på Aditro.
fått undan mycket och samtidigt skrattat åt dåliga skämt.
jag älskar dåliga skämt.

ikväll hänger jag med victor, linus och mysan.
käka och bio. Nästan allt man orkar efter en lång dag med jobb.
om inte sara är aspepp senare och verkligen vill ut.
då taggar jag nog till och hakar på där.
men det är sånt som märks helt enkelt :D
mer spontanitet åt folket!

helg. musik för mina öron.
frånochmed söndag börjar dansjobbet. ÄNTLIGEN!
långkvällar och en trött kropp men så himla värt det.
ska bli skönt att komma igång med lärarhjärnan och min dansarkropp.
åh. dans. jag vill dansa. dansa nu. dansa dansa dansa!


PUSS PÅ MYSIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0