if i don't have to boom boom

så djupt som jag sov inatt har jag nog aldrig sovit.
så galet skönt.
vaknade en gång, gick på toa och klämde tummen att jag skrek sjukt högt.
sökte tröst och sov i ytterligare 3 timmar.

för att vara en måndag så var det en bra dag.
virrig men bra. Vi skrattade och det är alltid positivt.
fick undan 5 av 9 rapport-listor. känns bra! :D

direkt efter jobbet blev det att sticka till gymmet med Jonna.
behövde verkligen göra nått för att få bort min träningvärk.
håller tummarna för att kroppen kan röra sig normalt imorgon och inte som en 80-åring.

nu blir det BBT och lite städning innan victor kommer med mat.
pappa kommer förbi senare för att se om min soffa är värd att laga eller inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0