ska det bli gjort så får det bli på mitt sätt

sov bort halva lördagen i en famn jag tycker om så sjukt mycket.

hem till sara med moa och drack vin.
tog igen förlorad tid, min saknade flickor!

mötte upp micke och henke på väg till St George.
beställde in mat och dricka medans vi skrattade oss hesa.
tårarna sprutade när vi skämtade om SVT, bingolotto och sällskapsresan.

hem till maria och calle där förfesten redan var igång med ett stort gäng grabbar.
groggade på explorer, ananas-drinkmix och mjölk. SJÄLVMORD X200. <3
spillde öl och kastade kapsyler.

avslutade kvällen på Harry's med grabbarna samt Sara och Amanda.
röjde järnet på scenen. precis som förra gången.
sjöng högt och skrattade ännu högre.
piskade pojkar, psyk-brudar, gratis drinkar och "ser jag ut som att jag behöver en morfar?"
för att inte prata om WEST VIRGINIA och "åååååh jag ääääälskar diiiiiiig!"
tack gänget, ännu en grymt lyckad utgång!

hemma nu och ser på den kanske sämst gjorda film någonsin. Anaconda 3..
godnatt alla!


mjölkmustasch med min partner in crime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0