away we go

trött tjej gnuggar ögonen och äter biogodis.
mission impossible var grymt bra. tyckte jag iallafall.
trots att jag ännu en gång frös arslet av mig i biosalongen.
hursomhelst så var det en väldigt trevlig och skrattfylld kväll.
somnade så fort jag satte foten innanför dörren.

och nu, några timmar senare, är jag vaken igen.
lämnat pojkvän på jobbet och lämnat bilen hos pappa.
hemma igen, myser i min onepiece och ser på "Lilla Kycklingen"
ska göra iordning lite frukost snart och sen jobba lite med koreografier.
imorgon är det dags!

ikväll ska jag på dejt med Moa och Sara. KÖR BARRA!
Moa har bokat bord för middag på Asken och sen kanske en utgång på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0