Äntligen Midsommar.

 Glad midsommar på er alla!
Nu går det bara bakåt....
 
Igår var en stressig men effektiv dag. 
Timmarna på jobbet gick långsamt men jag blev klart med allt som behövdes vilket gör att jag har en hel veckatill godo. När jag väl kom hem hann jag knappt innan för dörren innan det var dags att åka igen. Mot landet med hela min familj för att fira Victors födelsedag. God mat, sol, knott och mys med Alva. 
 
Sen kom det sms om att midsommarfesten var inställd. Panik!!!!
Snabba telefonsamtal och massa sms senare så var festen flyttad och under kontroll.
Skyndade hem för att fixa midsommar-mat, planera en tårta samt fixa massa lekar och lag.
När jag kom ut ur duschen såsnurrade huvudet i 180 och jag somna som en stock.
 
Vaknade alldeles för tidigt men det gör inget. Har fortfarande massa att planera och välja vad jag vill ha på mig. Moa hämtar upp mig klockan 11.00 för att åka och handla det sista. Klockan 14.00 kommer gänget och då drar festen igång. Hoppas att ni alla får en fin midsommar! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0