Äntligen.

Helgen är här.
Studenter springer ut.
Och Sverige är ute ur EM.

Jävla skit fredag.

Hemma iallafall och är jävligt bitter. Mest på alla dessa medgångs-supportrar. Jag kan helt enkelt hålla med om att Sverige inte var det bästa laget i denna turnering och hade ett uselt spel men måste man skuta ge upp redan i 2 minuten? Vart tog hoppet vägen? För när Sverige vinner matcher är vi bäst i hela världen och Zlatan är Gud men om det blir förlust så borde vi aldrig någonsin mer ställa upp i ett mästerskap? Mitt hjärta klappar iallafall för blågula färger!

Skräckfilm på TV och jag håller på att dö av nervositet trots att jag redan har sett filmen i fråga. "when a strangers calls".

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0