Kanske fånigt att säga men jag har aldrig vart så stolt.

Dags för en liten uppdatering.

Jag mår bra. Förträffligt bra faktiskt! Folk runt omkring mig mår inte bra och självklart tynger det mina axlar men jag känner mig stolt över att kunna hjälpa. Även om det bara är genom ett sms eller kram. Jag vet att jag gör gott.

Idag har det varit torsdag. Hela dagen och jag har briljerat på jobbet. Känner verkligen att jag gör framsteg och det känns bra. Fick undan massa på supporten, hjälpte till inne på lön och fick även leka chef då Åsa bad mig fixa orderkö, gruppmötet OCH tio-mötet.

Som sagt, torsdag och det betyder: Malins Tv-Torsdag. 30 ljus är tända och jag inväntar Mysan för att ha vår Criminal Minds-kväll.

Imorgon är det fredag! Wuhuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0