Maj maj måne.

Det är maj. Helt galet vad tiden går fort. 20 dagar kvar till Italien och Sam blir En månad imorgon. Som sagt... Galet.

I måndags var det Valborg och det blev inte lika vuxet som jag trodde. Det blev fest. Fix hos Sara, trädgårdshäng och köksfest hos Mia innan vi köade alldeles för länge till Hugo. Men vi dansade precis som förr.

Den lediga tisdagen tillbringade jag i Ensjön hos bror, Stina, Nero och Sam. Fint väder så lite färg har jag fått på mina bleka armar.

Idag har jag jobbat igen med kliande ögon och rinnande näsa. Förstört en bilruta och handlat upp halva Apoteket. Avslutat kvällen hos Victors syster för att fira barnen som fyller 6 år. Mackor, tårta, arga snickaren och massa mys med Alwa. Massa bilder och ännu mer träning på rullskridskor.

Nu, Criminal Minds. Vad annars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0