Finito

Skön fredag.
Fisksoppa, vitt vin och byggande av barnstolar. Allt tillsammans med mina fina föräldrar! <3

Nu är det lördag och klockan är strax efter 07.00 och jag är klar att dra. Victor börjar jobba 08.00 och ska skjutsa upp mig till dansen innan. Där ska jag äta frukost, göra mig iordning och lyssna på lugn musik. Klockan 10.00 till 11.00 ska jag ha en möhippa och sedan sätter jag fart mot Louis DeGeer för en hel dag med rep innan det är dags för show ikväll. Lång lördag. Låååååång lördag.

Har inte riktigt börjat känna efter än hur jag mår och tänker inte göra det heller. Bryt ihop, bit ihop och kom igen!
HEJA NDC! Både oss själva på showen och alla våra fina tävlingsdansare som idag tillbringar dagen på hiphop-SM! DET ÄR VI SOM ÄR NORRKÖPING! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0