Hellcats

Igår var min första HELT lediga dag på jag vet inte huuuur länge och det var väldigt välbehövt. Sov ut och bara hängde i soffa innan dagen satte igång med födelsedags firande i Åby för Victors kusin.

Väl hemma igen slocknade Victor som en stock och jag började fixa mig för kvällens födelsedagsfirande. Möte upp alla tjejerna hemma hos Nina för lite vin och catch up innan vi åkte ner till Hugo där vi hade bokat bord.

Dansade, träffa massa vänner man inte träffat på jättelänge och bara njöt av att slippa alla snorungar på krogen.

Idag fyller min älskade far år och det ska firas med mat och släkt innan jag börjar jobba på dansen ikväll. En vanlig söndagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0