Inget snack

Fan så duktig jag har varit idag!

Varje dag innan jag går hem ifrån Aditro så skriver jag en to-do-lista för att veta vad som ska göras dagen efter. Igår skrev jag en lista på 10 jobbiga punkter som jag trodde skulle bli svårlösta. Men icke! Redan innan klockan slog 11.00 var jag klar med 9 av 10 punkter! Ja, jag klappar mig själv på axeln idag.

Skärblacka är som skärblacka alltid är. Alltid är det nått. Aldrig får det gå smidigt. Idag mådde alla dåligt eller hade ont. En spydde, en ramla med cykeln, en hade kramp i fötterna, en blev sur, några blev osams och jag försökte andas genom allt.

Nu är jag hemma hos mor & far för att stjäla kvällsmat innan jag ska hämta hem karln från kvällsjobb. Innan dess ska jag se på säsongspremiären av Criminal Minds och Masterchef. Imorgon är det fredag och jag undrar hur mycket jag orkar efter alla jobb. Speciellt med tanke på att jag ska upp tidigt på lördag igen. Andas Malin, andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0