LEDIG! :D

Wohoo! En ledig söndag!

Men först, igår var det lördag och jag tillbringade större delen av dagen i Västerås när Cajsa deltog i terminens Elit-tävling. Hon åkte ut i semin men tog en 6:e placering och därmed plockade hon hem sin andra prick till superstar! Stolt coach! :D kvällen tillbringades hos mor & far med Mia & Thomas där vi snacka, såg på invigningen av friends arena och Så mycket bättre, plockade skräp ur mina ögon och drog dåliga ordvitsar.

Idag är det söndag och jag har hängt på pappas jobb gör att byta däck och tvätta bilen. Duktig tjej gjorde ALLTING själv! :D är ledig hela dagen men ska ändå åka upp till dansskolan för att hjälpa gruppen inför helgens tävling. Jag vet liksom inte riktigt vad man gör en helt ledig dag så jag kan lika gärna åka dit. Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0