Söndagsångest

Om veckorna går snabbt så går helger sjuuuukt mycket snabbare! Det är nästan irriterande.

Men jag kan inte vara irriterad! För jag hade världens bästa lördag! Tävlingen gick kalas bra med 26 finalplatser, 18 pallplatser samt massa prickar och uppflyttningar i klasser! Världens bästa NDC! Låt vårt namn sprida skräck. JOOORÅÅ!

Kom hem tidigare än planerat så jag bestämde genast med Mysan som var game på en utgång. Så det blev vin och godisshots i oxelbergen, en försenad och kaxig taxi innan vi dansade loss med Tobbe och hans lumparpolare på Scarry Harry.

Idag har jag ångest. Inte riktigt vanlig söndagsångest. Utan lite mer som separationsångest. Jag åker till jobbet om min än en timme och innan jag har hunnit sluta jobba så åker Victor till Bollnäs för innebandy-turnering och kommer inte hem förrns på tisdagskväll. Usch :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0