Uppochner

En jävulsk början på veckan med system som vägrade fungera, surt folk, stress, elever som tvingats hoppa av dansen pågrund av sjukdom och folk som inte tänker som jag.

Sitter hemma i min OTROLIGT stökiga lägenhet. Det är helt sanslöst men orken och lusten att städa finns liksom inte riktigt än. Tillochmed LÄNGTAR till onsdag för att få städa efter jobbet!

Men imorgon är det tisdag och jag ska ta bort en leverfläck på ryggen. Men ingen verkar förstå hur nervös och rädd jag är för just detta. Jag är på vippen att blir förbannad om jag en gång till hör orden: "MEN! Det är ju inte aaaaalls farligt! Gud vad larvig du är!"

Gett bort NAFFI till Carro imorgon då jag fått order att inte anstränga mig allt för mycket efter att ha varit på vårdcentralen så det blir bara Aditro och showdans x 2 innan jag får ledigt imorgon.

Nu ska jag sova! NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0