Ödet var min väg

Imorse hade jag ett hemskt samvete.
Jag är så trött när jag kommer hem efter dansen att jag bara slår ihop totalt efter dusch och mat. Jag somnade så hårt och så tidigt att Victor åkte hem och sov där. Det suger. Och även om han sa att han förstår och verkligen inte är sur så blir jag sur på mig själv. Nu längtar jag ännu mer efter att vi flyttar ihop så att jag jämt har honom nära.

Hemma på lunch nu och har slängt i mig en shake. Ska ta tio minuter rast i soffan innan jag packar min träningsväska för ikväll. Showens x 2 och sen står jag som elev för Davidsson när det ska dansas hiphop femenin!

Ikväll SKA jag hålla mig vaken och mysa med Victor. SKA SKA SKA SKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0