do what you do, not like me

Jag vet att min blogg är jättetråkig.
Jag känner mig himla tråkig.
Känns som att livet har tagit en liten paus då jag har så himla mycket i huvudet just nu.
Har mycket att komma ihåg, mycket att lära, mycket att göra, mycket att fixa.
Men det ska nog gå utan problem. Allt löser sig. Alltid. Kära lilla mamma. Du är klok.
 
Hade en mycket bra onsdag.
Lunch med Frida & Moa, kaffe med Moa, Kim och Eve, jobb 17-18 och träning 18.00-21.30
Mina stackars knän och fötter tog sån stryk att jag höll på att kolapsa halvvägs.
En misslyckad hjulning skadade också min handled så den värker rejält idag.
Den får vila idag men hjärnan ska jobba ordentligt.
Två lektioner idag, skriva ihop infolappar och kolla på träningsfilmer.
 
Nu ska jag se klart på en ny realityserie jag börjat se.
"Breaking Amish" handlarom en gäng ungdomar som bryter sig loss från Amish-samhället.
Flyttar till New York och prövar allt för första gången. Herrejisses!
Jag älskar realityserier med mycket drama och bråk.
 
Sen sätter jag fart mot Finspång! :)
kom och dansa i Kulturhuset, 12.00-13.00.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0