#fuckcancer

Jag kan inte beskriva hur jag tycker om denna fredag.
begravning är alltid så svårt att sätta fingret på.
hur kan någonting vara så hemskt men fint samtidigt?
 
jag har idag sett något som jag inte ens önskar min värsta fiende.
jag har sett föräldrar begrava sin dotter.
jag har sett min mamma begrava sin bästa vän.
helt ofattbart.
det är inte rätt.
men nu är det över. nu är det gjort.
nu får hon vila i frid.
Sov Gott, älskade Mona.
<3
 
det var skönt att få vara med, få vara där och ta itu med min egen sorg.
men att se min egen mamma bryta ihop var nästan mer än vad jag klarade av.
-(paus för att gråta)-
jag gråter så fort jag tänker på det.
 
därför är jag väldigt glad att jag ska umgås med mina fina tjejer ikväll.
äta nått dåligt, dricka nått glas vin och bara vara.
imorgon måste jag vara i balans igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0