hit me with your best shot.

Väldigt ofta så är jag väldigt slö av mig.
Men när jag väl får ett ryck och följer det, då går det i en rasande fart!
Idag var jag för slö för att gå morgonpromenad, vilket kan bero på vädret.
Men då gav jag mig fan på styrketräningen.
Redan klarat av mage, ben och rumpa.
Har druckit en flaska vatten och ska avverka rygg och armar innan frukost.
havregrynsgröt och ägg står på menyn idag.
 
Ska upp och jobba lite administrativt på dansskolan sen innan jag sätter fart mot Skärblacka.
Idag har jag Julia och Cecilia med mig som sällskap.
Medans jag har mina lektioner ska de sälja biljetter och ta emot overall-beställningar.
Bra att ha praktikant och tacksam för Julia som alltid ställer upp!
 
Nu, bäst att sätta fart! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0