hur dom än vill ta oss ner på jorden.

Vilken påskhelg! :)
en stressig långfredag som slutade med att världens finaste unge somnade i min famn.
Hade inte hjärta att försöka flytta honom ifall han vaknade när han redan sov så gott.
Sam, faster kunde inte önska sig något finare! <3
 
avslutade långfredagen på fest med mina svägerskor på Victors sida av familjen.
Förfest i Haga och sen premiären av Klubb Saga Lejon nere i hamnen.
alldeles för mycket dricka men en himla trevlig kväll.
Bakfull så det sjöng om det i lördags men lyckades ta mig iväg på kalas.
Först för 1åringen Sam med kaffe och tårta.
Sen fortsatte kvällen med att fira bror som igår fyllde 30 och det var livat!
 
Igår började påsklovet på dansskolan så jag fick vara bakfull ifred med min krassliga karl.
Såg på alla filmer som visades, åt fläskfilé med potatisgratäng och hängde hemma hos Mia.
Idag är det dock som vanligt eftersom jag måste ta igen den måndagen jag var sjuk.
Men att jobba 16.45 - 19.30 och träna i två timmar efter behövs faktiskt efter denna helg.
Har lite att träna bort, om man säger så!
 
Nu ska jag se klart på säsongsavslutningen av The Walking Dead.
Hur ska jag klara mig ända till i höst att få se säsong 4?!?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0