så fort jag är nära dig.

Har man aldrig tagit klass för Ninos Josef är detta ett måste!
Så givande och så kul.
Svettigt och hårt men så galet kul.
Jag är verkligen jättenöjd med de klasser jag tagit för honom och hoppas han snart är tillbaka!
 
Igår var det show på Flygeln och trots några missöden så var vår prestation grym.
Det gäller att vara en problemlösare och bara sätta det.
Dethär är förutsättningarna, nu kör vi!
HEJA HEJA BÄSTA DA!
 
En rejäl urladdning och en promenad hem i spöregn.
Låg vaken av frossa inatt och är idag väldigt förkyld och svag.
Har därför sagt ifrån om fest då jag måste vara pigg imorgon.
Hänger uppe på dansskolan 11-21 imorgon och då kan jag inte vara sjuk.
Det funkar inte så, jag måste vara på topp!
 
Nu ska jag gosa ner mig brevid Victor innan han börjar jobba natt.
Hejdå världen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0