Sweet child of mine.

Jag kan vara ensam i hela sverige om att säga det här.
risken finns att jag blir ihjälslagen om fel människor läser detta.
men här kommer det:
jag älskar dethär vädret.
jag älskar regn.
det är mysigt och jag älskar mysfaktorn som skapas.
 
Idag har jag en kort och lugn dag.
vad det gäller jobb så är det bara tränings inför uppvisning med Nova,
balettträning och filma till sittning med NAFFI.
Börjar inte förrns 17.45 så jag passar på att fixa grejer här hemma.
facebook och sms info om uppvisningar, skicka ut påminnelser och hitta adresser.
ska försöka få lite städning gjort också så vi får in Victors grejer nån gång.
Inte långt kvar nu. Snart är vi sambos på riktigt! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0