låtsas om inget hänt

ibland vet man inte vart man ska göra av all information.
Förändringar är nödvändigt och det kan bara bli bra!
jag är positivt inställd och ser fram emot det nya :)
 
har idag haft en fullbokad onsdag.
jobbat i dagsberg med barn som inte kan hålla sams, fikat på café broadway med chefen, börjat flyttstädningen i Victors lägehet, äntligen fått prata med min mor igen och dansat american contemporary. Dock lyckades jag göra illa axeln så pass att den inte gick att röra och jag brast ut i tårar. Hemma nu och armen ömmar så jag ska äta en ipren och hoppas på att det känns bättre imorgon.
 
jag har redan fått en liten chokladask i alla hjärtans dag-present av Victor.
Han får sin av mig imorgon.
Inga speciella saker, bara nått litet som vi vet att vi uppskattar.
Han kommer uppskatta sin. det är ett faktum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0