luckiest girl on earth

helgen lider mot sitt slut och jag taggar för att starta om.
 
I fredags hadejag fullt upp mitt i snökaoset.
jobb, resturang, mys hos mormor & morfar, bio med jonna & victor och skjutsa föräldrarna.
Dom är framme på en varm ö nu och jag är superdupermega-avundssjuk.
Tog en sovmorgon i lördags, städade, diskade och åt pannkakslunch.
lång, varm dusch och sedan tillbringades kvällen med victors familj framför mello och plura.
 
som sagt, idag är det söndag och jag ska jobba från 14.00 till 21.00.
klockan står just nu på 10.30 så jag har gott om tid att bara vara.
mysa med victor som fortfarande sover och äta lunch så jag orkar hela dagen och kvällen.
 
Känner än så länge inget jättesug efter snus eller nikotin överhuvudtaget.
Känner mig stolt. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas detta håller i sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0