OUTSIDER

Jag lever.
Även om det är på gränsen.
 
helgen bjöd på alldeles för lite sömn och alldeles för högt tempo.
Har en förkylning som inte gör livet lättare och jag känner mig hängig.
Men jag har inte tid med detta, eller lust.
Vill dansa och vara glad!
 
Sportlovet är förbi och alla danskurser fortsätter som vanligt.
Idag står dagsberg, Nova och NAFFI på schemat.
har även en balett-träning inplanerad som jag hoppas kunna vara med på.
 
tisdagar är för första gången veckans bästa dag.
Sovmorgon, hemma hela förmiddagen, få men BRA lektioner och egen träning.
UNDERBART! :D
 
nu ska jag röra mig mot Dagsberg där veckans finaste ungar väntar.
PARTY ROCK! WOOOOO!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0