sweet saturday

Har ni inte sett Les Miserables, SE DEN!
superkänsliga jag tjöt mer än 1 gång kan.
kan som sagt vara att jag är känslig men tårarna strömmade och jag kunde inte sluta.
Inte bara en tår som rullade på kinden.
jag verkligen tjöt.
verkar vara lite ångest att ta tag i.
usch. vad läskigt.
 
idag är det lördag och jag fick inte sovmorgon.
Vaknade när Victor gick och har inte kunnat somna om.
Så jag har sett på TV, serier och ätit en stor frukost.
Nu inväntar jag My som ska möta upp mig på stan för lite shopping.
Ikväll är det Mellokväll och utgång med hela gänget.
Bäst att passa på när man har en helt ledig dag.
Får dock inte bli allt för våldsamt eftersom jag ska upp och köra bil 11.00 imorgon.
Men kul ska jag ha. Så enkelt! :)
Fint folk har man alltid roligt med! <3
 
med min mysis på nyårsafton 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0