1 januari, 2013

Hej och välkomna till mitt 2013.
Löftet i år är att våga, älska och träna.
Bara att köra så nu kör vi!
 
Överlevde alla nyårs-firandet?
Det gjorde jag och hade så jävla kul!
Började med middag, kaffe och Baylees.
Festen fortsatte med beerpong, russian house maffia och dans.
Tolvslaget vid strömmen med löftes lampor över hela norrköping,
tomtebloss, gruppkort, fyrverkerier och skumpa.
Somnade i Victors armar, lycklig och kär.
Tack alla fina människor för ytterligare ett år och för alla som kommer! <3
 
Vaknade 13.00 i förmiddags och ville kasta huvudet i toastolen.
Sen har jag bara tillbringat dagen i Mysans soffa med katt-mys och singstar.
En omgång Buzz mot grabbarna och nyårskäk på donken.
 
Nu är jag hemma och ser på Hulken.
Tänkte gå och lägga mig, redo för att jobba.
MEN! jag är ju faktiskt ledig imorgon så jag kan nog sitta uppe en liten stund till.
moahaha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0