jag har bestämt mig nu

Jag körde på shakes rakt av i 10 veckor.
Det funkade men det höll inte.
Det är verklige skitsvårt att hålla vikten efter.
Ångrar verkligen inte att jag prövade shakes för nu vet jag att jag kan gå ner i vikt.
Det handlar bara om att bestämma sig.
Jag bestämde mig för shakes och då funkade det.
 
Nu har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök.
Denna gång med träning och mat.
Shakes kommer finnas i dieten för det är smidigt att slänga i sig mellan lektioner.
Men först och främst har jag ändrat på frukost.
Och att försöka få in nån typ av träning innan jag går utanför dörren på morgonen.
Likaså på kvällen.
 
Helger kommer jag få unna mig.
Man måste få unna sig för att det ska vara värt det i slutändan.
Det ska vara kul att få ner i vikt.
Och smaka gott.
 
Nu är jag iallafall på gång!
HEJA MIG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0