Jag kan inget annat.

Det bästa med barndomsvänner är att man inte alltid måste ha nytt att prata om.
Man kan liksom snöa in på saker man redan pratat om i flera år.
Minnen.
Pinsamma föräldrar, pinsamma saker vi själva gjort, resor, skolan.
you name it.
 
Så en kopp te och en kaka senare gick dom hem och jag tog tag i kvällsträningen.
Mage, rumpa, ben och armar.
Avslutade kvällen på golvet framför Hell's Kitchen och stretchade.
 
Idag är det fredag och jag har redan ätit min gröt och mina ägg.
Druckit en vattenflaska och kört morgonträningen.
Ska strax packa ihop mig och bege mig mot Tåby för dagens första lektion.
Avslutar jobbpasset på dansskolan med Djäknepark och 14.45 tar jag helg.
Känns bra!
 
Hoppas alla får en superdupermegaasbra helg.
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0