utifrån idag

En tisdag med dans.
Som alla min andra dagar just nu.
Förståååååår ni hur BRA jag mår?! :D
 
Dagens enda negativa är vädret.
Livsfarligt att köra och bilen hamnade i diket tre gånger innan jag var hemma helt.
Lyckades också köra fast bilen på dagsbergsskolans parkering. Bra Malin!
 
Dagens bästa var nog att jag mötte Micke och Henke utanför parkeringshuset.
Eller rättare sagt, höll på att köra över dom utanför parkeringshuset. Haha :)
Fina pojkar. Roliga pojkar. Världens BÄSTA pojkar!
 
Hursomhelst så är jag nu hemma och har dukat fram kakor och te.
Inväntar finbesök från fröken Svanslös som ska berätta ALLT om deras New York-resa.
Det var så länge sen jag träffade henne att det kan bli veckans höjdpunkt!
 
Skjutsa hem henne och hämta Victor vid 22.30 innan jag somnar för natten.
Imorgon väntar en hel förmiddag ute i Dagsberg igen med dom små energipaketen till barn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0