weekend

Helger är underbara.
Till för att njuta och lugna ner sig.
Även om denna helg inte var allt för lugn så känner jag mig ändå... till freds.
 
Drog igång helgen med en fredag som innehöll godis och film.
Sova i soffan och bara vara.
Lördagen bestod av uppvisningar, inlåsta nycklar och ännu mer film.
Och idag var det också uppvisningar samt kvällsmys hos Maria.
Viktor och Chrille bjöd på ananaspaj och Batman rullade på TV:n.
 
Nu är jag hemma och ska snart sova då det imorgon drar igång på riktigt.
Morgon OCH kvällspass.
Snart drar dansterminen igång och vi börjar lite lätt med en prova-på-vecka.
Detta får ni inte missa!!
 
Måndag: streetjazz, hiphop och cheerleading.
Tisdag: commercial jazz, showdans, hiphop feminine, feminine vibe och zumba.
Ondag: dancemix, balett och contemporary
Torsdag: musikal, bugg, foxtrot, cheerleading och mix it
Söndag: breaking
 
Nu ska jag nog faktiskt sova.
Bäst att vara utvilad! :D
 
NATT NATT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0