when it's time to cross the line

Jag vet knappt vad det är för dag.
Hade jag inte vetat att jonna & linn fyller år idag hade jag inte vetat.
Hade jag inte vetat att vi skulle festa så hade jag trott att det var onsdag.
men det är lördag. det vet jag nu.
 
Tillbringade hela dagen hos mor & far med Sam och Nero.
Busade och tröstade den fyrverkeri-rädda hunden.
Åt god mat och kollade på Gladiatorerna.
Fick undan lite jobb iallafall men inte allt så det gör jag idag.
När jag ätit frukost och vaknat till ordentligt.
 
Victor jobbar hela dagen och jag går på fest redan innan han kommer hem.
Sen är både han och jag borta hela kvällen så vi ses inte förrns inatt.
det suger. hårt.
 
Men som sagt,
frukost, vakna till, jobba, duscha, BUS, fixa och festa.
låter som en bra lördagsplanering.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0