with arms wide open

Att äta när man ska.
det är pissjobbigt.
Inte för att det är jobbigt att laga mat utan för att man fortfarande är mätt.
Men idag har jag verkligen hållt på mina 3 timmar mellan måltiderna.
Och ska verkligen försöka fortsätta med detta!
 
Har nyss ätit soppa och är så mätt att jag vill kräkas.
Ska hinna äta en gång till innan jag har ätit klart för idag.
Fått igång hjärnan lite så jag har några danser att köra på onsdag när jobbet drar igång.
Ska se om man inte kan fixa några till annars ger jag nog upp för idag.
Victor har slocknat i soffan och kan få sova ett tag till då jag vill bestämma över fjärren.
 
Svepar vattenglas efter vattenglas, jag älskar vatten.
Har varit dålig på att dricka vatten sista tiden så jag överkompenserar nu.

bättre än inget alls. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0