det kanske finns nånting som inte fanns förut.

En ytterst händelselös söndag.
Mer än jobb då vill säga.
klasserna liksom flöt på utan att något spektakulärt hände.
Jo, jag fick blommor av fina Cecilia som tack för hjälpen förra söndagen.
Det gjorde min söndag lite extra fin, tulpaner är alltid fint!
Somnade som en stock när jag kom hem med träningsvärk och hunger.
 
Sket i att ställa klockan idag men vaknade ändå av mig själv och utvilad klockan 08.00.
Det är våffeldagen och jag vill ha våfflor men jag har inget våffeljärn.
och jag vill inte åka själv men Victor sover.
det suger. jag är gnällig idag. det suger också.
 
glad att vara frisk iallafall för det står dubbelträning på schemat ikväll.
och att krama ihjäl Mysis som åker på kryssning imorgon, skitunge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0