Glad jävla påsk på er!

Bra torsdag. Mycket bra torsdag!
Fick en himla massa fixat här hemma. Hämtat en byrå och ändrat om så att alla kläder får plats.
Nog för att jag har en stor etta så är det ändå svårt att få plats med allt när man är två som ska bo här.
Men det blir bra och vi ska nog inte sitta i sjön här tills vi hittar nått annat :)
Bra danslektioner i Skärblacka som vanligt med ovanligt få barn då mer än hälften var ute och gick påskkärring.
Men vi körde på och jag fick hem massa fina påskkort och MASSA kramar.
 
Idag är det långfredagen och jag har massa inbokat.
Misstänker att den inte kommer vara lika lång som jag önskar..
lunch med en vän, köpa presenter, bränna skivor, slå in paket och hjälpa bror med mat.
 
Hoppas att alla får en fin påskhelg! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0