hard better faster stronger

7 pass i Dagsberg går sisådär med en näsa full av snor.
en hjärna som snurrar i 180 och muskler som gör ont.
Men det gick bra och jag gick därifrån leende! :)
 
lunch med Victor och byt ett däck på bilen då det blev en separation på framdäcket.
Världens bästa pappa fixar allt åt mig! Jag är så bortskämd men jag uppskattar det!
han är bäst bäst bäst!
 
Legat i soffan alldeles för länge nu.
Victor är på personalmöte/fest och jag ska hem till My.
Lite kvalitetstid med nyttigheter, film och prat.
Precis vad jag behöver när jag måste upp humöret.
Hon är så viktig i mitt liv. Fantastiska människa!
 
Längtar som en tok till imorgon.
Då får jag äntligen sätta mig i frisörstolen och få barret stylat igen.
Ska bara bestämma mig för vad jag vill ha i stil och färg-väg.
 
 
fortsätta som brunett?
 
Eller ta tillbaka mitt röda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0