how's it going?

igår var det torsdag och jag var väldigt effektiv!
Började med att handla hem sladdar och ting från MediaMarkt till tv:n.
så nu är äntligen den nya tv:n på plats och victor är bäst som fixar medans jag jobbar.
lunch hos mormor & morfar.
hämta nycklar åp badet, inte helt smärtfritt.
ett pass på parkskolan och resten i Folkets Hus i Skärblacka.
kände mig duktig och nöjd när jag gick och la mig.
 
Idag är det fredag och jag jobbar mellan 10 och 11 nu på förmiddagen.
Sen tar jag helg redan då eftersom Djäkne har studiedag.
Ska åkla runt med lite extra flyers och sedan hänger jag hos mor & far ikväll.
äter tacos och ser på EM-kvalet mellan Sverige och Irland.
Klockan ringer skapligt imorgon också då det ska krängas biljetter till avslutningen.
 
Hoppas på att solen lyser idag, då blir jag lite extra glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0