talking 'bout our destiny

jisses vilken lördag.
jobb som tog all min energi och gav massa kramar!
man kan inte låta bli att bli glad av barndans och alla goa barn.
 
Igår kan jag också ha varit på den bästa workshopen som jag någonsin varit på.
Ninos var helt fantastisk både som dansare och pedagog.
vilken utveckling sen jag såg honom dansa senast.
Träningsvärken sitter verkligen där den ska idag, ÖVERALLT!
 
Avslutade kvällen hos Victors syster med hela familjen.
Massa bus med barnen, jättegod mat och liiiite för mycket vin.
När man bara sitter och är inne i olika samtalsämnen så blir det lätt påfyllda glas, hihi!
Jag hade sådär kul som man bara kan ha när det blir spontant och fick en planerad fredag.
 
Men idag är det söndag och jag har bara två saker att göra.
Vila och jobba 14-21.
Hoppas på att det inte slutar som förra söndagen med tårar och ambulanser.
Men först; FRUKOST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0