Man kan bara se fram till bron.

Gör liksom inte mycket mer än jobbar just nu. Jobbar och försöker få ihop det mitt i flytten. Tar verkligen en dag i taget och tänker inte så mycket mer framåt än så.

Prova på-veckan är i full gång och det kryllar av elever på dansskolan, stora som små. Gamla som nya. Har haft mina pass nu och tänker fokusera på att bli frisk resten av veckan men kommer ändå hänga på danssskolan för jag mår så bra när jag är där! Också fått alla nycklar och kort som behövs så nu kommer jag in och ut precis som jag vill! Nöjdtjej_89!

Nu ska jag sova för efter 11 timmars undervisning och massa stress så är jag riktigt trött nu. Imorgon väntar 8 pass på Dagsberg och klockan ringer tidigt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0