försöker hänga med!

Påsklovet är förbi och jag har haft mina sista söndags, Skärblacka och måndagslektioner. Ikväll har jag mina sista kvällslektioner med disco och cheerdance. Känns väldigt konstigt, tråkigt men också skönt. Det har varit en lång termin med många timmars jobb men när sista veckan kommer så blir man alltid lika ledsen. Hur ska jag överleva fram till september?!

Som tur är har vi fortfarande karusellfinal på fredag, finspångavslutning på lördag och dansavslutning på söndag. Sen är det skoljobb enda fram tills vi åker till Turkiet. 

På onsdag firar jag Valborg och Mads födelsedagar i Borensberg hos storebror med familj och på torsdag är det powermys på dansskolan med övernattning! Som ni märker så är det fullt upp och jag hoppas att förkylningen ger med sig snarast! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0