varför ska man tänka på nån annan än sig själv?!

EGO!

jag kanske säger att jag mår bra och innerst inne vet jag att det ska vara såhär, det är bäst såhär. Men så jävla bra mår jag faktiskt inte. Jag tycker nästan att ni ska förstå det och dethär kommer låta egoistikt men det struntar jag verkligen i ; jag vill inte höra om er kärlekslycka eller era problem. Jag mår skit av att bara se alla lyckliga. Jag har varit sådär lycklig i två år, det kan jag bara inte sudda ut. Som sagt så vet jag att det är bäst såhär men jag har knappt börjat läka. Är jag då redo att stå pall för andras lycka rakt i ansiktet? Jag har aldrig känt mig så ensam, som igår.

det fanns en, Jonna.
vad skulle jag göra utan dig?
du förtjänar bara det bästa<3

jag kommer ångra att jag skrivit dethär men på något sätt måste jag få det ur mig. Jag är bara känslig nu. Folk kommer behöva tänka extra mycket på vad dom säger till mig. Visa försöker verkligen. Tack, jag uppskattar det <3

I'M FALLING APART, I'M BARELY BREATHING WITH A BROKEN HEART.

Kommentarer
Postat av: joonnna

Aldrig utan dig malin, ALDRIG! Älskar dig <3

2008-08-17 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0