den senaste veckan

har inte haft någon tid somhelst att ha updaterat  bloggen då jag har haft Elin här den senaste veckan. Skulle kunna skylla på att vi har haft fullt upp men, det skulle vara en lögn. Vi har slappat och OJ vad vi har slappat. Riktigt skönt har det varit också. Började hela veckan med en mycket nyttig lunch och bestämde oss för att så skulle det bli resten av veckan också, men det sprak redan samma kväll då vi käka ostkrokar och allt annat möjligt gott. Och så har det varit sedan dess. Så nu, 7 dagar, 7 godispåsar och ett X antal sodastream-läsk-flaskor senare så har hon åkt hem. Veckan gick sjukt fort, hon kom ju nyss hit? Veckan har bjudit på mycket skratt, mys och några tårar faktiskt då vi öppna upp oss totalt och tankar och funderingar. Var även iväg en sväng på Kolmården med Anna, Moa och Maria :) pannkakor i Bamse's Värld, Delfinshow med världens bästa Markoolio, hunriga tigrar, knasiga apor och springande giraffer. Avslutade kvällen med pizza och film. "Mr.Woodcock" & "Hairspray". Igår (lördag) var det äntligen dags, Marica och Jakob gifte sig! :D Elin och jag åkte dit tillsammans med resten av min klass, grät ett par tårar av lycka och log av underbar glädje av att få träffa klassen igen. Hemresan blev minnesvärd. Mysan satte så mycket fart med bilen i nedförsbacke att Ludde blev nervös och inte nog med det, Trollis låg i bagageluckan. HAHA! Idag blev det bara att packa ihop hennes grejer för att sedan ta oss ner till tåget och säga hejdå. Behövde dock inte vara ensam länge innan Totte kom hit och jag fick pussas i massor :D Men nu har han också åkt och jag väntar på Svensson men känner jag henne rätt så får jag sitta här ett tag och vänta. Men det gör inget, jag behöver öva på att vara ensam. Inatt får jag sova i soffan. Imorgon hoppas jag på att Sara är frisk så vi kan springa genom stan och sen övningsköra till åby och sova där :) Nu ska jag kolla runt lite, gå ner till m&p och se EM-finalen. HEJA SPANIEN!

btw, mina föräldrar är bäst. Köpte hem en Absolut Vodka DISCO till mig. Nu är jag nöjd.

Fia, det kommer nog förändras ändå, tyvärr..
Klart som fan jag är ledsen, vad hade du räknat med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0