förkyld

jag hatar förkylningar. Jag brutalt hatar att vara förkyld.

igår var en bra dag. Han få mycket gjort, lärde hur man tvättar med den förbanande tvättmaskinen med lite hjälp från mormor som jag även satt och myste med i vardagsrummet när åskan var som värst. Sen fixade jag lite överallt i huset innan tjejerna kom, hamnade på altanen, kollade gamla kort, kollade runt på nätet efter semesterresa till hösten, filmtime och när vi hade sett halva sista filmen så sov alla utom jag och moa så då var det dags att gå hem till sig och jag låste om mig och somnade gott. Idag ska jag till Linköping och Ikea med moa, anna och mia. Sen kommer mina älsklings-pojkar hit och myser med mig ikväll :) Älskling och Nero.

nu måste jag göra mig iordning, moa kommer om en timme.

mamma & pappa, jag saknar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0