nattliga gäster

midsommar blev inget röj, knappt en fest.
Jag, sara, danne, fille och dannes kompis Porris grillade hemma hos mig och mycket mer än så var det inte.
Fredda kom förbi runt halv 1 på natten och det var väl det som gjorde att jag hade kul iallafall. Danne och Fredda sov kvar över natten och det var bra, då slapp jag sova själv. Har under dagen suttit som jävla ugglor vid tv:n och kollat på Jerry Springer och ätit "bakis-mat" på Leons. Har dock nyss lyckats få iväg dom från huset eftersom älskling kommer hit snart och då ska vi mysa och laga mat, för idag är det vårann 2års-dag :D nu får han allt skynda sig hit, jag vill pussas massor!
imorgon är det nattis 19årsdag (+ hennes och mattias 2års-dag dom också) så då ska jag följa med familjen wilhelmsson dit och fira henne :) det ska bli mycket trevligt. nu ska jag börja förbereda maten. Mums mums. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0