7/3 , skitsnack

jag säger som mysan; jag tror hela världen har mens. Väx upp!
vi tar det från början, dagen började bra. Plugga för fullt och det var inte ens jobbigt. när man väl kommer igång så.. söderlund kom förbi och gjorde mig sällskap innan vi drog till träningen. Tränade för fullt på formationsdansen och övrigt till imorgon. När alla hade dragit sig hemåt gick jag upp till stan och möte flickorna. Och där var där allting började, jag har nog aldrig varit så sur och irriterad i hela mitt liv. Du snackar så jävla mycket skit och jag orkar inte med dig längre. Du pratar om en enda sak och jag bryr mig inte längre. Drog därifrån, gick hem till jonna och stod och pratade av mig i hundra år. Gick hem, pratade med my, skrek lite. Pratade med frida, skrek lite till. Pratade med anna, skrek massor. Ringde Totte, skrek tills jag somnade. Det var igår, idag är jag fortfarande arg och idag kommer bli en förbannat intressant dag. Slutar skolan sent idag sen är det bara att dra hem, packa, fixa, smörja och sova tidigt eftersom bussen går så tidigt. JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT JÄVLA TÄVLINGSSUGEN! :D ny parkläder, fejkbrun och lösögonfransar. Jag är på topp ;D drar närsomhelst till skolan, danslektion med maria och musikalträning. Idag är det körsång som gäller.. fan vad jag ska vråla.

totte, jag saknar dig älskling.

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att du blev sur, jag blev det jag också.

2008-03-10 @ 16:46:00
URL: http://hattifnattanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0