27 januari (!)

GOSH! today is THE day. Jag vet inte riktigt vad det är med mig för jag var inte ens såhär nervös när jag gjorde den första tatueringen. Jag skyller allt på alla som varnat mig för hur ont det gör att tatuera över ryggraden. Fan, de känns som om jag ska kräkas så nervös är jag! =/ Men jag vill få det gjort nu, jag vill sitta där och höra nålen. Bli printad för livet. Oh, det ska bli kul :D :D

när jag är färdig åker jag direkt och hämtar upp Fredrik och stjusar hem honom, hämtar sara på skolan och sen åker vi hem till henne. Ska bli skönt att komma hem till dom, de va länge sen. Skönt att ha lite tid med sara också. Tillbaka in till stan sådär runt halv 8 då vi ska träna :) Det är också något jag ser fram emot men är rädd att jag inte kan ge mitt allt eftersom jag faktiskt tatuerat mig bara några timmar tidigare.. Jaja, det ska väl gå att lösa på nått sätt.

AAAGH, ÄR KLOCKAN 14.OO SNART?! :D

bilder kommer så fort som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0