29 januari

Goddag. Den här torsdagen har inte varit planerad för 5 öre. Mia kom förbi förut, lämnade en skiva och drack lite thé. Alltid kul att ha lite sällskap. Vicky kommer förbi när hon har slutat på praktiken och sedan klockan halv 9 ska jag hämta Anders och Sussie's bil. Kolla hur den funkar och sedan hämta Micke och sätta fart mot Stockholm där vi ska hämta Anna och Linda som kommer med bussen ifrån Idre efter en veckas skidåkning. Hur resa upp till stockholm och T-centralen går ska bli intressant. Det kan slutar precis hursomhelst, och VARTSOMHELST! hahaha. Kommer förmodligen hem relativt sent men det återstår att se. Allt beror på trafiken och hur tidig/sen bussen är.

imorgon är det fredag, fest-fredag. Förfest och födelsedagsfest för Daniella och Christina på Hörsalscafét innan vi drar vidare mot krogen. Det blir nog Otten för min del eftersom det är dags för invigningen och det vill man ju inte missa. GAH, PÅ TAL OM DET! :O måste fixa dricka till imorgon, kan inte supa mig full på krogen efter mia's och mitt samtal vid köksbordet idag. Vi har kommit fram till att det är alldeles för dyrt för våra små plånböcker. Ska försöka leta reda på några snygga pumps och smycken som skulle passa fint till klänningen. Och allt ska vara i lila :D eller rött. Jag har inte bestämt mig än. Får se vad vi hittar, vad vi tycker är snyggast och vad plånboken tillåter.

nu ska jag göra mig iordning, vicky kommer snart.  Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0