31 januari

det blev en himla trevlig fredag, måste jag få säga. Efter att relativt fort ha gjort oss iordning (förutom Moa's klänning som tog en evighet att få på) så satte vi fart mot Sara som, som vanligt, inte var klar när vi andra var det. Halvt frös vi ihjäl på vägen dit och kände redan då att dom nya skorna skulle bli ett problem under kvällen. Förfest och födeledagsfirande på Hörsalscafé där det bjöds på tårta, ostbricka, godis, popcorn, alkohol och syriansk dans. Väldigt trevligt och Dannie blev glad för sin present, ett presentkort på House Of Beauty för 500kr. När klockan slagit 23.oo började vi sakta men säkert dra oss mot Otten för att möta Sammy, Micke och Simon. In genom VIP:en för att mötas av ett totalt renoverat Otten. Ingenting var som det en gång var. Kändes som om vi var inne på White Room i Stockholm. Saknade den där Otten-känslan men jag måste erkänna, det var himla fräsht. Man kan nog vänja sig :) Det blev sannerligen mer drag efter 00.00 men trots detta drog vi över en stund till Palace. Hälsade på både Olle, Frida, Denise, Markus, Nippa, Kicka och kollade på 3:orna på DeGeer's dans/teater när dom gick modevisningen. Synd att det inte såg allt för bra ut.. Började dra oss mot Max när mina och sara's fötter gjorde alldeles för ont. Micke käka och sara & jag tjafsa om diverse i-landsproblem innan vi ringde taxi och drog hemmåt. Slocknade när vi kom hem, sara&jag i sängen och micke i soffan. Micke och sara tog de två täckena och jag tog sara's morgonrock och ett extra lakan och det var tur att jag inte hade mer för jag höll på att dö av värmeslag när jag vakna. Sara hade gått upp redan klockan 7 eftersom hon börja jobba  9 så när jag vände mig om imorse låg hon inte längre där, istället hade micke tagit hennes plats och han skrattade lite åt mig när han konstaterade att jag hade pratat (rättelse: skrikigt) i sömnen. Haha :D Det blev klasskaka till frukost då sara inte hade nått annat hemma och sedan åkte jag hem igen och här är jag nu, i mitt nystädade rum. Inväntar 500kr ifrån bror för tatueringen och 100kr från mamma för hon ville byta plånbok med mig. Man vet ju hur man ska ta dom ;D Vill man ha nått - kostar det.

okej, idag. Ska leta reda på något fint man kan ha på sig ikväll då det är fest igen. Förfest hos Moa och sedan vidare mot antingen Hugos eller Karl-Johan. Kanske tillochmed både, vem vet? ;D så, vad ska man ha på sig och hur ska hår/smink se ut? strax efter 17.00 går jag bort till Mia och fixar sånt. Mamma får gäster ikväll så pappa & jag är portade från övervåningen. Nae, nu ska jag skälla på elakt folk på MSN och sen ska jag dra mig. Logga in då, ska du ut ikväll? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0