hur ska detta gå?

vi är fortfarande vakna, inte bra eftersom träningen börjar klockan 10.00 imorgon. Skulle ju kunna säga att vi ska sova nu men båda två är så inne i musiken, våra msn-konversationen och våra små egna samtal. Jag säger som Alex; "alltid skönt att ha en vän som man inte behöver prata med." HAHA. detdär blev roligare än vad jag menade men skitsamma. Så mycket som jag har skrattat ikväll var det länge sen jag gjorde.

imorgon är det då äntligen dags för Kick Off på Let's Move. Är inte så pepp på hiphopen eftersom jag inte har hiphopkläderna med mig men discon ska bli rysligt spännande. Ludmilla (eller camilla?) från Tjeckien. Väldans intresant måste jag säga. Hur jag och min rygg kommer må imorgonkväll vågar jag inte ens tänka på än men jag har lovat mig själv att inte klaga eftersom Soffe kommer dit och äntligen ska få dansa igen. den lila plutten är i extas och ännu bättre, hon ska sova hos Alex lördag till söndag :D Oh, det ska bli så kul och därför ska jag nu tvinga Alex att sova så vi orkar upp om ca 6 timmar så vi orkar dansa i 7 underbara timmar. Nae, nu ger jag mig. Puss o Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0